22 Eylül 2015 Salı

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi - Mühendislik Fakültesi - Bilgisayar Mühendisliği(İngilizce)

Yorucu bir dikey geçiş maratonunun ardından sonuçların açıklanması ile artık Muğlalı olduğumu öğrenmiş bulunmaktayım. Kontenjanlar düştüğü için hedeflediğim üniversite puanını 10 puan arttırmış fakat beni en az kendi kadar güzel ve kaliteli bir okula yani Sıtkı Koçman amcamızın milyon dolarlar yatırım yaptığı üniversite olan Muğla Üniversitesine yerleştim. Hayırlısıyla ilk sene hazırlık okumayı tercih ettim. Zira hazırlık benim için çok önemliydi. İngilizcemi geliştirmek isterim. Mesleğim için çok önemli bir etmen. Neyse istatistiksel veri olarak 2095. sıradan 295.83 puan ile (sıra puan ilişkisine bakınız) 14 tane tercih yapıp 14. tercihimin tutmasıyla sonuçlanan yorucu bir dikey geçiş çalışmasını sonlandırmış bulunuyorum. Artık okul hayatımda öğrendiklerimi sizinle paylaşır güzel örneklere vesile olurum inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder