6 Ocak 2015 Salı

Dikey Geçiş Sınavı

Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle artık dgs denen o muazzam sınava hazırlandığımı bilmenizi isterim. Bunu için artık makale yazacak gibi bir halim kalmadı. Yoğun şekilde çalışıyorum hedefim ilk 500 e girebilmek. Yani 310 puan ve üstünü almak istiyorum. Bunun sebebi ise Muazzan güzel eğitim verdiğini idda ettikleri Ege Üniversitesine girebilmek. Duyduğuma göre aşırı bir yoğunlukta proje ödevleri veriyorlarmış(en sevdiğim tarz). Kısaca Ege Üniversitesi hakkında duyduklarım beni cezbetti. Sizin de fikirlerinizi elbette almak isterim. Yorum olarak fikir verirseniz sevinirim. Şu an 30 nete kadar çıkabiliyorum. Fakat puan hesaplama sitesine göre 40 tane matematik yaptımmı hedefime ulaşıyorum rahatlıkla. Şükürler olsun ÖBP puanım yüksek. Bu sayede az net çok puan. Bu başarı puanının bir işe yaradığını görmek sevinç verici ve iyiki okulda derslerde kasmışım. Rabbimden tamamına erdirmesi temennisi ile. Sağlıcakla kalın. 
(Yorumlarınız Benim İçin Önemlidir. Boş Geçmeyin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder