26 Haziran 2014 Perşembe

Bilişimcinin Günü Ne Kadar Berbat Geçebilir?

Bugün bir bilişimcilerin başına gelebilecek en berbat olayı anlatayım sizlere.
Sabah iş yerine geldim herkes benim masamda beni bekliyor. Selam selam. Direk konuya girdiler sağ olsunlar. Tüm fabrikada bilgisayarlar arızalı. Akşam bilgisayara girememiş kimse kayıtları. Neyse bir bakayım dedim koca fabrikayı 7 kez tavaf ettim sonra sorunun kaynağının server odasında olduğunu anladım. Sonra da dikkatimi çekti server kabinin yeri değişmiş. Allah Allah. Kabinin içini bir inceledim ve sorunun kaynağını buldum. Sorunu bulmak kolay oldu yani koca fabrikayı 7 kere dolaştım ama buna rağmen konuşuyorum kolay oldu. Çünkü asıl zor iş kabinin içinde. 72 adet patch panel ucunu söküp yeniden çaktım. İşte şimdi de işi bitirdim de eve gideceğim. Ama kaç yıldır bilişimciyim böyle stres yaşamadım. Kabinin yerini değiştiren ve o bütün kabloları kopartan arkadaşa erotik dolu sevgiler. Bu sıkıntımı paylaştığım sizlere de selamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder