22 Temmuz 2014 Salı

Tkinter GUI Editor

Merhaba arkadaşlar. O kadar aramama rağmen bir türlü tkinter sürükle bırak destekli bir gui editörü görmedim bende hemen açtım visual studiomu başladım geliştirmeye. Şu daha 100 satır kod yazmadım ama yaptığım işi çok kaliteli olduğunu görüyorum. Programı yazar yazmaz ilk sizinle paylaşacağım. Çok etkili bir proje olacak gibi geliyor. Bu projede destek olacak kimse varsa irtibat kursun. Her türlü yardım kabul edilir. :) Şimdi sıkıntı çektiğim tek konu Tkinter(python) komutlarını tam bilmiyor olmam. Yani bir butonun konumunu belirlemek için bir saat araştırma yaptım sonunda buldum ama uğraştırdı yani. Bana tkinter nesne ve özelliklerini belirten bir dökümana ihtiyacım var. Ha birde properties ekranına ihtiyacım var(güzel bi companent lazım o konuda vs de vardı galiba ama bulamadım işte).
Neyse dediğim gibi yardımlarınızı bekliyorum.(Hatta çorluda olan varsa bi cafede oturup birşeyler yazabiliriz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder