15 Temmuz 2014 Salı

"Google'dan Teşekkür Mektubu Alan Türk Çocuk" YALANI

Ya arkadaş yalan atıyorsun bari usturuplu at. Hani küçükken biri birşey deyince söylerdik ya Yalancıyı Miksinler mi? Miksinler a.q Alayınızı miksinler. Teşekkür mektubuymuş Adsense den 100$ lık reklam yayınlayan herkese veriyorlar. Gönderiyorlar o mektubu. Senin hesaba göre 2010 yılında google bana 12 ay boyunca teşekkür etti. :) Valla atarlandım. Birde site açmış kendi haberini yapmış. http://www.mentalistler.org/iletisim-3/sah-mat.html sittimini salaa.
Googleye Enis Getmez yaz gör millet nasıl kabartmış.


Geçtiğimiz hafta Perşembe ve Cuma günü sözde bazı teknoloji sitelerinin ve hatta büyük haber sitelerinin de haber yapma gereği duyduğu bu saçmalığa çok kızdım.

Öncelikle bu haber bize ülkemizdeki haberciliğin ne kadar basit ve ucuz olduğunu gösterdi. “Ne yazarsan yaz tıklarlar“ mantığını geçiyorum. Hit almak için abuk sabuk manşeti herkes atıyor. Sorun bilginin doğruluğunun kontrol edilmemesi.



 İlber Ortaylı’nın da dediği gibi: “Cahillikten Öleceksiniz!”


Haberi şöyle bir okudum, 3 sene içinde 3 tane bilgisayar parçalamış! Ulan ben zaten 1 haftada parçalıyorum o kadar telefonu, tableti! Çok zekiymiş! Babası 3 sene içinde 3 bilgisayar alacak çocuk da bunları parçalayacak? Dayak arsızı yaparlar o çocuğu, tokat manyağı yaparlar. Ayrıca bilgisayar parçalamak ile yazılımın ne alakası var? Saçma sapan yazı yazıyorsunuz bari bir okuyun. İki gram düşünün ya. O beyin süs diye verilmedi size.

Haberin devamında babasının aldığı 6inçlik bilgisayardan bahsediyor. Telefondur o. Bir bilgisayar, 6 inç nasıl olur be klavyesini kırdığım? Neden böyle saçmalarsın be vicdansız? Hadi var öyle bilgisayar diyelim, bir bilgisayarın 6 inç olması ne gibi bir özelliktir?

Bir de hacker yarışmasında dünya 9.’su olmuş fakat yaşı küçük diye (15 yaşında) iş teklifi vermemişler bizim velete. Orası Organize Sanayi bölgesi mi arkadaş? Koskoca Silikon vadisi adamlar 13 yaşında milyar dolarlar kazanıyor oralarda.


Hayır, her şeyi geçtim utanmadan haberde işte o teşekkür mektubu diye Adsense Mektubunun görselini koymak nedir ya? Yedin bir halt, sus edebinle otur bari. Size tavsiyem böyle cahil editörleriniz ve yazarlarınız oldukça teknoloji işine girmeyin. Anlaşın teknoloji haberi yazan sitelerle. Bırakın o kısmı biz halledelim.

KYNK: "Google'dan Teşekkür Mektubu Alan Türk Çocuk" YALANI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder